Translate

czwartek, 24 marca 2016

Proste dekoracje na świąteczny stół

Dziś kolejna porcja zdjeć kwiatowych dekoracji, które zrobiłam i które mogą ozdobić Wasze wnętrze na Wielkanoc. Kto jeszcze nie zdążyl nic zrobić, ma ostatnią szansę. Dekoracje nie są trudne i nie zajmą Wam dużo czasu, a na pewno dodadzą wiosennego, świątecznego akcentu Waszym mieszkaniom.



Kilka różnej wielkości butelek i pomarańczowe tulipany, to wystarczy by na stole zrobiło się weselej



Szkło, kilka skorupek z przepiórczych jajek, zielone gałązki i tulipany, prawda że proste?



Drewniana misa oklejona kawałkami kory w środku kilka doniczek szafirków i gotowe!






Dwie donice z bratkami a za nimi wygięte galęzie wierzby, wiosennie, świątecznie i prosto.



Każdy z Was ma na pewno w domu piętrową paterę na przekąski. Można tym razem wykorzystać ją do dekoracji i poukładać na niej doniczki z bratkami, owinięte jutowym materiałem, ozdobić ptasimi piórkami, gniazdkami i gotowe.



Nawet kilka kwitnących gałązek będzie świetną dekoracja na stole





W drewnianej misie ulożyłam tym razem bratki, mogą być żonkile, tulipany i co Wam sie jeszcze zamarzy




Kolejny raz buteleczki w roli głównej, delikatnie i prosto :)



Bierzcie sie do pracy juz nie wiele czasu zostało.
Pozdrawiam
Agnes

10 komentarzy:

  1. Jest co podziwiać u Ciebie, jeszcze pewnie tu wrócę aby nacieszyć oczy:) Wszystko takie subtelne i dokładne! Pięknie! Właśnie tak lubię :)
    U mnie nareszcie też zaczęło się coś dziać,,,,pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj Aguś ...wszystko na swoim miejscu i wszystko takie piękne ...ja też taka poukładana jestem:)))) i tak mi brakuje teraz tego, żeby wszystko miało swoje miejsce nareszcie ...ale nie marudzę ....kupiłam sobie białe szafirki ....i pewnie coś tam pomodzę w temacie dekoracji świątecznych :))))a u Was piękny dom z duszą :)florystyczną ...jak moja :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję :))) Ale pamietasz ja też miałam taki czas, kiedy musiałam czekać, bo nic nie mogłam zrobić. Będzie dobrze i doczekasz się swego a wtedy będziesz szaleć i zasypiesz nas tutaj zdjęciami!!! Zobaczysz :)

      Usuń
  3. Przepiękne dekoracje, bardzo wiosenne i optymistyczne.
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne dekoracje ! ! ! ! ! ! ! ! - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne dekoracje :) Twoja inwencja Twórcza nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń